Cennik usług

Projekty logo – Cennik identyfikacji wizualnej

Katalog

Przedstawienie oferty z podziałem na kategorie produktów i usług. Strona przygotowana do dalszej rozbudowy, może być pozycjonowana na trudniejsze frazy ogólnopolskie.

od 2900
  • PROJEKT I UKŁAD STRONY
  • W pełni indywidualny projekt
  • Zakładki Menu: do 30 podstron
  • Dostosowanie do telefonów (RWD)
  • Zakup zdjęć stockowych: 15 sztuk
  • Galeria zdjęć
  • Linki do Mediów społecznościowych
  • Mapa Google na stronie
  • Możliwość rozbudowy witryny
  • Formularz kontaktowy
  • Napisanie tekstów: 6 000 znaków
  • Blog lub Aktualności
  • Wyszukiwarka na stronie
  • Katalog produktów
  • KONFIGURACJA STRONY
  • Polityka prywatności (podstawowy wzór)
  • Informacja o plikach cookies
  • Zabezpieczenia antyspamowe
  • CMS WordPress
  • Możliwość samodzielnej edycji (CMS)
  • POZYCJONOWANIE I OPTYMALIZACJA
  • Podpięcie Google Search Console
  • Optymalizacja do pozycjonowania
  • Podpięcie Google Analytics 4
  • WSPARCIE I OPIEKA
  • Gwarancja na 12 miesięcy
  • Wsparcie techniczne i merytoryczne
  • REALIZACJA
  • Serie zmian i poprawek: 5 serii
  • Czas realizacji: do 40 dni
  • Zaliczka 50%

Premium

Przedstawienie oferty na kilkunastu podstronach. Strona przygotowana do rozbudowy, może być pozycjonowana na trudniejsze frazy i miasta wojewódzkie.

od 1490
  • PROJEKT I UKŁAD STRONY
  • 8 projektów wstępnych
  • Zakładki Menu: do 20 podstron
  • Dostosowanie do telefonów (RWD)
  • Zakup zdjęć stockowych: 10 sztuk
  • Galeria zdjęć
  • Linki do Mediów społecznościowych
  • Mapa Google na stronie
  • Możliwość rozbudowy witryny
  • Formularz kontaktowy
  • Napisanie tekstów: 3 000 znaków
  • Blog lub Aktualności
  • Wyszukiwarka na stronie
  • Katalog produktów
  • KONFIGURACJA STRONY
  • Polityka prywatności (podstawowy wzór)
  • Informacja o plikach cookies
  • Zabezpieczenia antyspamowe
  • CMS WordPress
  • Możliwość samodzielnej edycji (CMS)
  • POZYCJONOWANIE I OPTYMALIZACJA
  • Podpięcie Google Search Console
  • Optymalizacja do pozycjonowania
  • Podpięcie Google Analytics 4
  • WSPARCIE I OPIEKA
  • Gwarancja na 12 miesięcy
  • Wsparcie techniczne i merytoryczne
  • REALIZACJA
  • Serie zmian i poprawek: 4 serie
  • Czas realizacji: do 30 dni
  • Zaliczka 50%

Biznes

Podstawowa strona firmowa. Przedstawienie oferty firmy na kilku podstronach. Strona może być w przyszłości rozbudowana. Może być pozycjonowana na frazy lokalne i większe miasto.

990
  • PROJEKT I UKŁAD STRONY
  • 5 projektów wstępnych
  • Zakładki Menu: do 10 podstron
  • Dostosowanie do telefonów (RWD)
  • Zakup zdjęć stockowych 5 sztuk
  • Galeria zdjęć
  • Linki do Mediów społecznościowych
  • Mapa Google na stronie
  • Możliwość rozbudowy witryny
  • Formularz kontaktowy
  • Napisanie tekstów: brak
  • Blog lub Aktualności
  • Wyszukiwarka na stronie
  • Katalog produktów
  • KONFIGURACJA STRONY
  • Polityka prywatności (podstawowy wzór)
  • Informacja o plikach cookies
  • Zabezpieczenia antyspamowe
  • CMS WordPress
  • Możliwość samodzielnej edycji (CMS)
  • POZYCJONOWANIE I OPTYMALIZACJA
  • Podpięcie Google Search Console
  • Optymalizacja do pozycjonowania
  • Podpięcie Google Analytics 4
  • WSPARCIE I OPIEKA
  • Gwarancja na 12 miesięcy
  • Wsparcie techniczne i merytoryczne
  • REALIZACJA
  • Serie zmian i poprawek: 3 serie
  • Czas realizacji: do 20 dni
  • Zaliczka 50%

Wizytówka

Podstawowy projekt logo w przystępnej cenie dla mikrofirmy. Idealny dla rozpoczynających biznes.

590
  • 3 projekty wstępne logo
  • Serie zmian i poprawek: 2 serie
  • 1 wersja kolorystyczna
  • Możliwość samodzielnej edycji
  • logo wektorowe
  • formaty do mediów społecznościowych
  • Czas realizacji do 10 dni
  • Zaliczka 50%

Masz pytania do powyższych pakietów lub chcesz indywidualną wycenę?

Napisz do nas info@netmonster.pl lub zadzwoń 792 262 205 

Cennik dodatkowych usług rozbudowujących stronę internetową

Skup się na swoim biznesie, my zajmiemy się Twoją stroną WWW!

Zamawiając u nas stronę internetową, otrzymujesz w standardzie bogaty pakiet korzyści! Możesz mieć pewność, że start Twoje firmy w internecie będzie miał profesjonalne wsparcie i zaplecze technologiczne. Nie musisz znać się na kwestiach technicznych i marnować czasu na poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Skup się na swoim biznesie, a mu wdrożymy skuteczną stronę www, zajmiemy się jej utrzymaniem, aktualizacjami i administracją.

Projekt logo – cennik identyfikacji wizualnej

Pakiety prezentują ceny za prowadzenie kampanii Google Ads wraz z przykładowym budżetem miesięcznym za kliknięcia w reklamy.
Jeżeli planujesz inny budżet reklamowy, skontaktuj się z nami w celu wykonania indywidualnej oferty.

PAKIETY CENOWE 500 zł
miesięcznie
1000 zł
miesięcznie
1 500 zł
miesięcznie
2 000 zł
miesięcznie

Aktywacja - dodatkowa opłata w pierwszym miesiącu
W pierwszym miesiącu wymagany jest zwiększony nakład pracy związany z konfiguracją kampanii, zapoznaniem się z branżą, doborem słów kluczowych, dodaniem grafik i rozszerzeń do reklam, podpięciem narzędzi analitycznych

+400 zł
w pierwszym
miesiącu
+500 zł
w pierwszym
miesiącu
+600 zł
w pierwszym
miesiącu
+1000 zł
w pierwszym
miesiącu
Zawarta w cenie opłata za obsługę kampanii 200 zł 250 zł 300 zł 500 zł
Zawarty w cenie budżet reklamowy 300 zł 750 zł 1200 zł 1500 zł
Szacunkowa liczba wejść z reklam ok 150 ok 375 ok 600 ok 750
Grupy reklamowanych usług lub lokalizacji 1 2 4 6
Liczba słów kluczowych do 5 słów do 10 słów do 20 fraz do 30 fraz
Czas na obsługę kampanii w ramach opłaty do 1 h/mies. do 2 h/mies. do 3 h/mies. do 5 h/mies.

Każdy pakiet obejmuje również:

• monitorowanie skuteczności całego konta i kluczowych wskaźników efektywności,
• przegląd raportu wyszukiwanych haseł i dodawanie wykluczających słów kluczowych,
• rozbudowę istniejących grup reklam o nowe słowa kluczowe, podział istniejących grup reklam, tworzenie nowych reklam i rozszerzeń,
• korektę stawek na podstawie danych o skuteczności, wdrażanie dostosowania stawek,
• monitorowanie wyników jakości dla słów kluczowych, przeprowadzanie diagnostyki słów kluczowych,
• monitorowanie udziału w wyświetleniach i utraty udziału w wyświetleniach ze względu na budżet i pozycję, jakość reklam i strony docelowej,
• monitorowanie skuteczności ze względu na urządzenia i lokalizację,
• sprawdzanie skuteczności konta w porównaniu z innymi reklamodawcami,
• przeprowadzanie eksperymentów w celu testowania nowych strategii, wdrażanie na koncie nowych rozszerzeń i funkcji reklamowych.