Cennik kampanii Google Ads
Pakiety prezentują ceny za prowadzenie kampanii Google Ads wraz z przykładowym budżetem miesięcznym za kliknięcia w reklamy.
Jeżeli planujesz inny budżet reklamowy, skontaktuj się z nami w celu wykonania indywidualnej oferty.
PAKIETY CENOWE |
500 zł miesięcznie |
1000 zł miesięcznie |
1 500 zł miesięcznie |
2 000 zł miesięcznie |
3 000 zł miesięcznie |
5 000 zł miesięcznie |
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywacja - dodatkowa opłata w pierwszym miesiącu |
+400 zł w pierwszym miesiącu |
+500 zł w pierwszym miesiącu |
+600 zł w pierwszym miesiącu |
+1000 zł w pierwszym miesiącu |
+1200 zł w pierwszym miesiącu |
+1600 zł w pierwszym miesiącu |
Zawarta w cenie opłata za obsługę kampanii | 200 zł | 250 zł | 300 zł | 500 zł | 600 zł | 800 zł |
Zawarty w cenie budżet reklamowy | 300 zł | 750 zł | 1200 zł | 1500 zł | 2400 zł | 4200 zł |
Szacunkowa liczba wejść z reklam | ok 150 | ok 375 | ok 600 | ok 750 | ok 1200 | ok 2100 |
Grupy reklamowanych usług lub lokalizacji | 1 | 2 | 4 | 6 | 8 | 10 |
Liczba słów kluczowych | do 5 słów | do 10 słów | do 20 fraz | do 30 fraz | do 40 fraz | do 50 fraz |
Czas na obsługę kampanii w ramach opłaty | do 1 h/mies. | do 2 h/mies. | do 3 h/mies. | do 5 h/mies. | do 6 h/mies. | do 8 h/mies. |
Każdy pakiet obejmuje również:
• monitorowanie skuteczności całego konta i kluczowych wskaźników efektywności,
• przegląd raportu wyszukiwanych haseł i dodawanie wykluczających słów kluczowych,
• rozbudowę istniejących grup reklam o nowe słowa kluczowe, podział istniejących grup reklam, tworzenie nowych reklam i rozszerzeń,
• korektę stawek na podstawie danych o skuteczności, wdrażanie dostosowania stawek,
• monitorowanie wyników jakości dla słów kluczowych, przeprowadzanie diagnostyki słów kluczowych,
• monitorowanie udziału w wyświetleniach i utraty udziału w wyświetleniach ze względu na budżet i pozycję, jakość reklam i strony docelowej,
• monitorowanie skuteczności ze względu na urządzenia i lokalizację,
• sprawdzanie skuteczności konta w porównaniu z innymi reklamodawcami,
• przeprowadzanie eksperymentów w celu testowania nowych strategii, wdrażanie na koncie nowych rozszerzeń i funkcji reklamowych.